תום חודרוב מארח חברים

21.07.2016 | 22:00

רכוש כרטיסים

תום חודורוב שר חומרים מקוריים בסגנון ישראלי קלאסי, המושפע ממוזיקה ישראלית ישנה (סשה ארגוב, מתי כספי) בסגנון סינגר/סונגרייטר,
וקאברים משתנים לבקשת הקהל.
מופע שהוא הנאה צרופה של מוזיקה ישראלית

בכיכובו של: תום חודרוב

פסנתרן ומעבד: שאולי רון

על הצ'לו: בוגר הסטודיו דניאל מיוני

בהשתתפות

פסנתרן והמעבד: שאול רון
בוגר הסטודיו דניאל מיוני על הצ'לו.

רכוש כרטיסים

האירועים

לחץ על התאריך הרצוי להצגת האירועים באותו היום

array(8) {
  [16072016]=>
  array(2) {
    [89]=>
    array(1) {
      [2200]=>
      object(WP_Post)#637 (24) {
        ["ID"]=>
        int(89)
        ["post_author"]=>
        string(1) "3"
        ["post_date"]=>
        string(19) "2016-07-06 10:49:12"
        ["post_date_gmt"]=>
        string(19) "2016-07-06 10:49:12"
        ["post_content"]=>
        string(2141) "

אם עוד לא שמעתם על קמילה, כנראה שזה הזמן! בוגרת הסטודיו ניסן נתיב תל אביב ובשש השנים האחרונות בצוות המורים.
אבל מעבר לכך היא מוסיקאית אזרבייג׳אנית שמטפחת הרכב מיוחד במינו.
היא אחת התופעות הצבעוניות, מרשימות ומלאות כריזמה שמסתובבת כרגע בסצנת השוליים של המוסיקה הישראלית.
תופעה שקשה להסביר, צריך לחוות, לשמוע ולראות.
אלבום בכורה שלה, שהוקלט באזרבייג׳אן, ארץ הולדתה, מכיל 13 יצירות נוטפות טעמים, ריחות וצלילים מארצות הבלקן, מתובלים בקולות מקומיים ויחד הכל נשמע כמו פסקול של קוסטריצה!
שכאן לא נגמר ה״עניין״... האהבה והזיקה של קמילה לעולם המוסיקה האלקטרונית גרמה לשיתוף פעולה עם Yuval Shtuby Tal, המופע הפותח שיכניס אתכם לאווירה של ביטים אלקטרוניים מהמימד המקביל!
שילוב עוצמתי בין כלים עממים כגון טאר וקמנצ׳ה לבין ביטים שבטיים מעולם האלקטרו יחברו אתכם ישירות לבטן, מרכז היצר והתודעה האנושית.
קמילה שבחרה לשיר באזרית - שפת אמה, ובעברית בוראת דרך המוסיקה שלה מימד מוסיקאלי חדש ומכנה אותו MUGAM ELECTRO , בו נשמעים מקאמים אזרבייג׳אניים עתיקים לצד אלקטרוניקה שמקדימה את זמנה.
יש המכנים את הופעותיה כ Religious Experience, יש המתחברים לצד הרך והעדין.
יחד, היא יוצרת עולם שלם שמרגיש רחוק ובו בעת גם קרוב, יצרי ומוחשי.
ההופעה שלה מהר מאוד הופכת למסיבה אחת גדולה.
מה שבטוח, לא תפסיקו לזוז!

" ["post_title"]=> string(17) "קמא קמילה" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(186) "%d7%a7%d7%9e%d7%90-%d7%a7%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%a1%d7%99%d7%91%d7%95%d7%91-%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%9c%d7%91%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%91%d7%9b%d7%95" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:10:04" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:10:04" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=89" ["menu_order"]=> int(9) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } [27]=> array(1) { [2000]=> object(WP_Post)#633 (24) { ["ID"]=> int(27) ["post_author"]=> string(1) "1" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-03 08:48:08" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-03 08:48:08" ["post_content"]=> string(1012) "

ההצגה מבוססת על ספר מאת הוראס מקוי, שנכתב עוד בטרם המצאת מושג הריאליטי, ובעצם הינו 'רומן הריאליטי' הראשון שאף הפך לסרט קולנוע מצליח.

תקופת השפל הכלכלי הגדול בארה"ב, תחרות ריקודים מרתונית בין זוגות, אשר רוקדים כדי לזכות בפרס כספי, שיציל אותם מתהום כלכלי, או לפחות יעניק להם רגע אחד של תהילה. על הזוגות לרקוד ללא הרף, מסביב לשעון ימים ולילות, במשך חודשים, כאשר בכל שעה יש רק עשר דקות הפסקה.

כשעוברות השעות, הכאבים וחוסר השינה נותנים אותותיהם, נמוג זוהרם של מופעי הריקוד המרהיבים, הדמויות מתפרקות, הציפורניים נשלפות, ונפש האדם נחשפת במלוא אכזריותה וגדולתה.

" ["post_title"]=> string(33) "הם יורים גם בסוסים" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(93) "%d7%94%d7%9d-%d7%99%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%92%d7%9d-%d7%91%d7%a1%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%9d" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:09:28" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:09:28" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=27" ["menu_order"]=> int(12) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } } [17072016]=> array(2) { [81]=> array(1) { [2000]=> object(WP_Post)#638 (24) { ["ID"]=> int(81) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 09:35:34" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 09:35:34" ["post_content"]=> string(1986) "

מאת: גבריאל גרסיה מארקס

חגיגה קולומביאנית מלאת תשוקה ויצרים, משנה פניה למופע אכזרי של אלימות משולחת והעלמת עין חברתית.
עיבוד במה לרומן המופתי מאת גבריאל גרסיה מארקס.
עיירה קטנה ותוססת בקולומביה מתאוששת מחתונה חגיגית ושמחה וממרקת את פניה לקראת ביקורו של הבישוף. השתלשלות אירועים כמעט מקרית מובילה לרצח ברוטאלי ומיותר. 25 שנים אחרי, אישה אמיצה מעזה לפתוח את תיקי החקירה המאובקים ולחדור לעומקו של הפצע הישן.

מדברי הבמאי:

גבריאל גרסיה מרקס סיפר שכשכתב את כרוניקה לא התכוון לחקור את המוות עצמו של סנטיאגו נסאר אלא את העיירה ואת האנשים בתוכה שהיו שותפים למוות הזה. זוהי כרוניקה שאינה מסופרת באופן כרונולוגי, אלא נאספת לאט לאט ונבנית כמו פסיפס. רק בסוף הסיפור התמונה הגדולה מתבהרת אך עדיין נותרת לא בהכרח מובנת. מי עמד לצדו של הנרצח ומי עמד לצד הרוצחים? האם ניתן היה למנוע את הרצח? או שמא הייתה כאן שרשרת של אי הבנות ומקריות מוזרה שהביאה ותרמה לרצח עצמו?

על הבמאי:
שחקן ובמאי, בוגר סטודיו למשחק של ניסן נתיב. למד פנטומימה, שיחק בסרטים ובסדרות טלוויזיה. הופיע בתיאטראות הקאמרי, חיפה, בית לסין, אורנה פורת לילדים ונוער ועוד.
כתב מחזות ותסריטים לטלוויזיה וזכה בפרסים על משחק ובימוי.

" ["post_title"]=> string(46) "כרוניקה של מוות ידוע מראש" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(130) "%d7%9b%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%95%d7%95%d7%aa-%d7%99%d7%93%d7%95%d7%a2-%d7%9e%d7%a8%d7%90%d7%a9" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:20:38" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:20:38" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=81" ["menu_order"]=> int(8) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } [80]=> array(1) { [2200]=> object(WP_Post)#634 (24) { ["ID"]=> int(80) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 08:48:10" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 08:48:10" ["post_content"]=> string(272) "

שישה מאלתרים מקצועיים, בוגרי הסטודיו, מאלתרים מחזה שלם!

זה מתחיל במילה אחת ונגמר בהצגה שלמה,

מלווה בפסנתרן מאלתר

מרתקת ומפתיעה

" ["post_title"]=> string(46) "אימפרוביזציה למיטיבי לכת" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(134) "%d7%90%d7%99%d7%9e%d7%a4%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%99%d7%96%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%9c%d7%9e%d7%99%d7%98%d7%99%d7%91%d7%99-%d7%9c%d7%9b%d7%aa" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:21:39" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:21:39" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=80" ["menu_order"]=> int(10) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } } [18072016]=> array(2) { [155]=> array(1) { [2200]=> object(WP_Post)#642 (24) { ["ID"]=> int(155) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 14:45:55" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 14:45:55" ["post_content"]=> string(148) "

קבוצת תלמידים מירושליים ותל-אביב חוברת לערב מאולתר.
קולאז' של סיפורים וזמן.

" ["post_title"]=> string(24) "אימפרו קולאז'" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(67) "%d7%90%d7%99%d7%9e%d7%a4%d7%a8%d7%95-%d7%a7%d7%95%d7%9c%d7%90%d7%96" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-07 15:28:12" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-07 15:28:12" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(58) "http://sof.nissan-nativ.org.il/?post_type=event&p=155" ["menu_order"]=> int(1) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } [81]=> array(1) { [2000]=> object(WP_Post)#638 (24) { ["ID"]=> int(81) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 09:35:34" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 09:35:34" ["post_content"]=> string(1986) "

מאת: גבריאל גרסיה מארקס

חגיגה קולומביאנית מלאת תשוקה ויצרים, משנה פניה למופע אכזרי של אלימות משולחת והעלמת עין חברתית.
עיבוד במה לרומן המופתי מאת גבריאל גרסיה מארקס.
עיירה קטנה ותוססת בקולומביה מתאוששת מחתונה חגיגית ושמחה וממרקת את פניה לקראת ביקורו של הבישוף. השתלשלות אירועים כמעט מקרית מובילה לרצח ברוטאלי ומיותר. 25 שנים אחרי, אישה אמיצה מעזה לפתוח את תיקי החקירה המאובקים ולחדור לעומקו של הפצע הישן.

מדברי הבמאי:

גבריאל גרסיה מרקס סיפר שכשכתב את כרוניקה לא התכוון לחקור את המוות עצמו של סנטיאגו נסאר אלא את העיירה ואת האנשים בתוכה שהיו שותפים למוות הזה. זוהי כרוניקה שאינה מסופרת באופן כרונולוגי, אלא נאספת לאט לאט ונבנית כמו פסיפס. רק בסוף הסיפור התמונה הגדולה מתבהרת אך עדיין נותרת לא בהכרח מובנת. מי עמד לצדו של הנרצח ומי עמד לצד הרוצחים? האם ניתן היה למנוע את הרצח? או שמא הייתה כאן שרשרת של אי הבנות ומקריות מוזרה שהביאה ותרמה לרצח עצמו?

על הבמאי:
שחקן ובמאי, בוגר סטודיו למשחק של ניסן נתיב. למד פנטומימה, שיחק בסרטים ובסדרות טלוויזיה. הופיע בתיאטראות הקאמרי, חיפה, בית לסין, אורנה פורת לילדים ונוער ועוד.
כתב מחזות ותסריטים לטלוויזיה וזכה בפרסים על משחק ובימוי.

" ["post_title"]=> string(46) "כרוניקה של מוות ידוע מראש" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(130) "%d7%9b%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%95%d7%95%d7%aa-%d7%99%d7%93%d7%95%d7%a2-%d7%9e%d7%a8%d7%90%d7%a9" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:20:38" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:20:38" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=81" ["menu_order"]=> int(8) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } } [19072016]=> array(2) { [92]=> array(1) { [2200]=> object(WP_Post)#643 (24) { ["ID"]=> int(92) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 11:00:52" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 11:00:52" ["post_content"]=> string(1947) "

יכולותיה המשחקיות של מיכל כבוגרת בית הספר "ניסן נתיב" המשולבות עם יכולותיה הווקאליות, מייצרות פרפורמנס תיטראלי\ קברטי, איכותי ונועז.

בשנים האחרונות , מתוך אהבה גדולה לאיימי ויינהאוס החלה מיכל לבצע את שיריה בהופעותיה. מה שהתחיל כביצועים מיוחדים ומקוריים פה ושם, הפך מהר מאוד למופע שלם.

האהבה וההזדהות הגדולה שיש למיכל שפירא עם איימי ווינהאוס, הביאו אותה לחקור את הדמות, האישה והאגדה, ולגלות את הסיפורים שמאחורי השירים, אותם היא משתפת במהלך המופע.
היא אף מבצעת כמה ביצועים נדירים של שירים פחות מוכרים של איימי ווינהאוס, שנמצאו הודות למחקרה.

כבר שנים שמיכל שפירא משתפת פעולה עם מיטב היוצרים בארץ וכן השתתפה בפרויקטים רבים, מגוונים ומעניינים- היא שיטפה פעולה עם נקמת הטרקטור,  הקליטה אלבום עם ההרכב הבין לאומי- אופנהיים, הופיעה כזמרת ליווי של אייל גולן וכן עבדה עם צביקה פיק, בשנת 2011 התפרסמה מיכל שפירא בזכות הדואט המרגש- "מה זה עצוב(רחמים)" אותו בצעה עם בן זוגה דאז אורי סלונים ז"ל. בימים אלו מקליטה מיכל את אלבומה הראשון.  הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה- "אלוהים הוא אישה" יצא בימים אלו והתקבל בהתלהבות גדולה.

" ["post_title"]=> string(67) "מיכל שפירא שרה ומספרת איימי ווינהאוס" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(80) "httpswww-tixwise-co-ilheevent545278e6b4b55cbf2aa6ecc18c7188e6c7f4bd76516a5123581" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:22:36" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:22:36" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=92" ["menu_order"]=> int(6) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } [31]=> array(1) { [2000]=> object(WP_Post)#631 (24) { ["ID"]=> int(31) ["post_author"]=> string(1) "1" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-03 09:03:22" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-03 09:03:22" ["post_content"]=> string(1139) "

תסריטים קצרים אילמים מאת חנוך לוין

בימוי יחזקאל לזרוב

מקבץ התסריטים הקצרים ״תשוקה לפנות ערב״ מאת חנוך לוין מובא לראשונה לבמת התיאטרון. תיאורי ההתרחשות והוראות הבימוי של לוין הפכו להיות הטקסט לשחקנים, והבמה - למרחב דימויי המתחקה אחר המסך הקולנועי הרחב. הטקסטים שימשו כרטיס כניסה אל עולם רווי סטריאוטיפים ביחסי הכוחות בין נשים וגברים, והפס הצר דרכו הקהל חווה את ההצגה מאפשר הצצה אל מרחב המזקק את התשוקה. התסריטים האילמים שיחררו את הגוף להגיד את דברו, ולגוף שפה משלו. שמונת התסריטים הקצרים האילמים האלו נעים בין בדיה למציאות על מנת לטשטש את גבולותיהן, לשהות במרחב הנוצר ביניהן ולפתוח צוהר לתשוקה.
משך ההצגה: כשעה וחצי.

" ["post_title"]=> string(28) "תשוקה לפנות ערב" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(80) "%d7%aa%d7%a9%d7%95%d7%a7%d7%94-%d7%9c%d7%a4%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%a8%d7%91" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:22:13" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:22:13" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=31" ["menu_order"]=> int(11) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } } [20072016]=> array(2) { [94]=> array(2) { [1800]=> object(WP_Post)#645 (24) { ["ID"]=> int(94) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 11:09:48" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 11:09:48" ["post_content"]=> string(336) "

עיבודים לשירים של אביתר בנאי

פרויקט סוף שנה של בוגרי סטודיו למשחק ניסן נתיב ירושלים 2016.

אינטרפרטציה אישית תיאטרלית של כל אחד ואחד, לשירים האהובים והמוכרים יותר או פחות.

" ["post_title"]=> string(21) "עכשיו נתנשק" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(61) "%d7%a2%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%95-%d7%a0%d7%aa%d7%a0%d7%a9%d7%a7" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:24:05" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:24:05" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=94" ["menu_order"]=> int(4) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [2130]=> object(WP_Post)#645 (24) { ["ID"]=> int(94) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 11:09:48" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 11:09:48" ["post_content"]=> string(336) "

עיבודים לשירים של אביתר בנאי

פרויקט סוף שנה של בוגרי סטודיו למשחק ניסן נתיב ירושלים 2016.

אינטרפרטציה אישית תיאטרלית של כל אחד ואחד, לשירים האהובים והמוכרים יותר או פחות.

" ["post_title"]=> string(21) "עכשיו נתנשק" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(61) "%d7%a2%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%95-%d7%a0%d7%aa%d7%a0%d7%a9%d7%a7" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:24:05" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:24:05" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=94" ["menu_order"]=> int(4) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } [31]=> array(1) { [2000]=> object(WP_Post)#631 (24) { ["ID"]=> int(31) ["post_author"]=> string(1) "1" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-03 09:03:22" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-03 09:03:22" ["post_content"]=> string(1139) "

תסריטים קצרים אילמים מאת חנוך לוין

בימוי יחזקאל לזרוב

מקבץ התסריטים הקצרים ״תשוקה לפנות ערב״ מאת חנוך לוין מובא לראשונה לבמת התיאטרון. תיאורי ההתרחשות והוראות הבימוי של לוין הפכו להיות הטקסט לשחקנים, והבמה - למרחב דימויי המתחקה אחר המסך הקולנועי הרחב. הטקסטים שימשו כרטיס כניסה אל עולם רווי סטריאוטיפים ביחסי הכוחות בין נשים וגברים, והפס הצר דרכו הקהל חווה את ההצגה מאפשר הצצה אל מרחב המזקק את התשוקה. התסריטים האילמים שיחררו את הגוף להגיד את דברו, ולגוף שפה משלו. שמונת התסריטים הקצרים האילמים האלו נעים בין בדיה למציאות על מנת לטשטש את גבולותיהן, לשהות במרחב הנוצר ביניהן ולפתוח צוהר לתשוקה.
משך ההצגה: כשעה וחצי.

" ["post_title"]=> string(28) "תשוקה לפנות ערב" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(80) "%d7%aa%d7%a9%d7%95%d7%a7%d7%94-%d7%9c%d7%a4%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%a8%d7%91" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:22:13" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:22:13" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=31" ["menu_order"]=> int(11) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } } [21072016]=> array(2) { [96]=> array(1) { [2200]=> object(WP_Post)#632 (24) { ["ID"]=> int(96) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 11:17:01" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 11:17:01" ["post_content"]=> string(364) "

תום חודורוב שר חומרים מקוריים בסגנון ישראלי קלאסי, המושפע ממוזיקה ישראלית ישנה (סשה ארגוב, מתי כספי) בסגנון סינגר/סונגרייטר,
וקאברים משתנים לבקשת הקהל.
מופע שהוא הנאה צרופה של מוזיקה ישראלית

" ["post_title"]=> string(39) "תום חודרוב מארח חברים" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(111) "%d7%aa%d7%95%d7%9d-%d7%97%d7%95%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%91-%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%97-%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9d" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:25:04" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:25:04" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=96" ["menu_order"]=> int(2) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } [91]=> array(1) { [2000]=> object(WP_Post)#628 (24) { ["ID"]=> int(91) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 10:57:04" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 10:57:04" ["post_content"]=> string(4191) "

תקציר:
לילה בלי ירח. גשם. טירה.
פרסי שלי - משורר צעיר ואשתו הטרייה - מרי שלי, באים להתארח בטירתו של המשורר האנגלי הנודע לורד ביירון.
זהו אמור להיות ערב חברתי משמים, אך ללורד יש תכניות אחרות...
הוא מכריז על תחרות כתיבת סיפור האימה הטוב ביותר.
עוד משתתפים: שומר גיבן, מפקח משטרה שתום עין, סוכנת בית שלא מזדקנת, משרתים, כלבים, רוחות, ערפדים, וגולם שקם על יוצרו
"מחזה אימים" הוא סיפור לידתו של הספר "פרנקנשטיין", סיפור שנולד לפני כמעט 200 שנה, וממשיך לרדוף אותנו עד היום...


דבר הבמאי:

האופן בו אנו מקבלים סיפורים בטלוויזיה, בקולנוע, במוסיקה, באיי-פון ובאייפד,
מאלץ אותנו לחפש דרכים חדשות בה במת העץ השחורה אותה אנו אוהבים, תמשיך להישאר משמעותית, משפיעה ועכשווית.
לכן אני אוהב את התיאטרון הפנטסטי ומאמין ששפת גוף כגון – פנטומימה, ליצנות, מחול, ועוד, היא התשובה התיאטרלית לקצב המסחרר שהעולם מכתיב לנו.
כתלמיד בסטודיו למשחק ניסן נתיב למדתי שתיאטרון הוא תמיד חזותי. בעבודתי אני שואף למקום בו השפה הבימתית לא משאירה ברירה אלא לפעול, ושבכל רגע נתון בהצגה השחקנים יהיו מגויסים בגופם, בראשם ובנפשם.
הבחירה ב"פרנקנשטיין" (ספרה הידוע של מרי שלי) כנושא להצגה הייתה לי טבעית - סיפור על יצירה יש מאין, הליכה אל תוך החושך, הפחד שיש לך הכל או שאין לך כלום... כל אלו הם נושאים איתם אני מתמודד בכל עבודתי כיוצר.
ובנוסף, אהבתי לסוגת האימה בספרות ובקולנוע הייתה שם מאז ומתמיד.
לראשונה כבמאי ביקשתי מיצחק לאור, שיכתוב את הקומדיה הגותית עליה חלמתי.
אחרי 11 שנים של היכרות ועבודה זה לצד זה החיבור היה לנו פשוט, טבעי, מהנה ומרגש. להביא יחד לבמה סיפור אימה משלנו הייתה חוויה מדהימה.
מקווים שהתוצאה תהיה משעשעת לפחות כמו הדרך.

על הבמאי:

בוגר סטודיו למשחק ניסן נתיב ירושלים (2007). מאז שיחק ויצר הצגות רבות והשתתף בפסטיבלים בארץ ובעולם. מתוך אהבה גדולה לז'אנר "תיאטרון הגוף" יצר, יחד עם צביקה פישזון, הצגות ללא מילים כגון: "הצגה יומית" "תנך שואו" "מצוירים" ועוד, איתם זכו בפרסים והוזמנו להופיע בכל העולם.
במקביל שיחק תפקידים רבים בהצגות פרינג' ובהפקות ילדים גדולות בטלוויזיה.
בשלוש השנים האחרונות מלמד פנטומימה ותיאטרון גוף בסטודיו למשחק ניסן נתיב ירושלים.

על המחזאי:
יצחק לאור הינו יליד ירושלים (1981) ובוגר הסטודיו של ניסן נתיב בירושלים (2007).
חבר באנסמבל התיאטרון הפיסי "הצגה יומית".
משחק מביים וכותב בתיאטרונים אינקובטור, פסיק, ואספקלריא.
כתב וביים את המופעים "נא לשבת" עם עמותת תנגיש, ו"חלום בהקיץ" עם עמותת שק"ל וסטודיו ניסן נתיב. מנחה ומשחק במופע הפלייבק "אור חוזר", מספר סיפורים, ומורה לתיאטרון.

" ["post_title"]=> string(19) "מחזה אימים" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(61) "%d7%9e%d7%97%d7%96%d7%94-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%9d" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 12:57:07" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 12:57:07" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=91" ["menu_order"]=> int(7) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } } [22072016]=> array(2) { [93]=> array(1) { [1130]=> object(WP_Post)#629 (24) { ["ID"]=> int(93) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 11:06:51" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 11:06:51" ["post_content"]=> string(405) "

סדנת קול בתנועה עם קמילה

דרך תרגילי נשימה ודמיון מודרך בחלל המיוחד של ה black box, קמילה תלמד אתכם איך להפיק צליל מתוך הסנטר של התת מודע, מתוך הגוף, לאורך 16 תיבות תהודה.

הסדנה חינמית, אך יש להירשם מראש בטלפון 03-518240

" ["post_title"]=> string(44) "סדנת קול בתנועה עם קמילה" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(124) "%d7%a1%d7%93%d7%a0%d7%aa-%d7%a7%d7%95%d7%9c-%d7%91%d7%aa%d7%a0%d7%95%d7%a2%d7%94-%d7%a2%d7%9d-%d7%a7%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%94" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-10 14:32:26" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-10 14:32:26" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=93" ["menu_order"]=> int(5) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } [91]=> array(1) { [1300]=> object(WP_Post)#628 (24) { ["ID"]=> int(91) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 10:57:04" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 10:57:04" ["post_content"]=> string(4191) "

תקציר:
לילה בלי ירח. גשם. טירה.
פרסי שלי - משורר צעיר ואשתו הטרייה - מרי שלי, באים להתארח בטירתו של המשורר האנגלי הנודע לורד ביירון.
זהו אמור להיות ערב חברתי משמים, אך ללורד יש תכניות אחרות...
הוא מכריז על תחרות כתיבת סיפור האימה הטוב ביותר.
עוד משתתפים: שומר גיבן, מפקח משטרה שתום עין, סוכנת בית שלא מזדקנת, משרתים, כלבים, רוחות, ערפדים, וגולם שקם על יוצרו
"מחזה אימים" הוא סיפור לידתו של הספר "פרנקנשטיין", סיפור שנולד לפני כמעט 200 שנה, וממשיך לרדוף אותנו עד היום...


דבר הבמאי:

האופן בו אנו מקבלים סיפורים בטלוויזיה, בקולנוע, במוסיקה, באיי-פון ובאייפד,
מאלץ אותנו לחפש דרכים חדשות בה במת העץ השחורה אותה אנו אוהבים, תמשיך להישאר משמעותית, משפיעה ועכשווית.
לכן אני אוהב את התיאטרון הפנטסטי ומאמין ששפת גוף כגון – פנטומימה, ליצנות, מחול, ועוד, היא התשובה התיאטרלית לקצב המסחרר שהעולם מכתיב לנו.
כתלמיד בסטודיו למשחק ניסן נתיב למדתי שתיאטרון הוא תמיד חזותי. בעבודתי אני שואף למקום בו השפה הבימתית לא משאירה ברירה אלא לפעול, ושבכל רגע נתון בהצגה השחקנים יהיו מגויסים בגופם, בראשם ובנפשם.
הבחירה ב"פרנקנשטיין" (ספרה הידוע של מרי שלי) כנושא להצגה הייתה לי טבעית - סיפור על יצירה יש מאין, הליכה אל תוך החושך, הפחד שיש לך הכל או שאין לך כלום... כל אלו הם נושאים איתם אני מתמודד בכל עבודתי כיוצר.
ובנוסף, אהבתי לסוגת האימה בספרות ובקולנוע הייתה שם מאז ומתמיד.
לראשונה כבמאי ביקשתי מיצחק לאור, שיכתוב את הקומדיה הגותית עליה חלמתי.
אחרי 11 שנים של היכרות ועבודה זה לצד זה החיבור היה לנו פשוט, טבעי, מהנה ומרגש. להביא יחד לבמה סיפור אימה משלנו הייתה חוויה מדהימה.
מקווים שהתוצאה תהיה משעשעת לפחות כמו הדרך.

על הבמאי:

בוגר סטודיו למשחק ניסן נתיב ירושלים (2007). מאז שיחק ויצר הצגות רבות והשתתף בפסטיבלים בארץ ובעולם. מתוך אהבה גדולה לז'אנר "תיאטרון הגוף" יצר, יחד עם צביקה פישזון, הצגות ללא מילים כגון: "הצגה יומית" "תנך שואו" "מצוירים" ועוד, איתם זכו בפרסים והוזמנו להופיע בכל העולם.
במקביל שיחק תפקידים רבים בהצגות פרינג' ובהפקות ילדים גדולות בטלוויזיה.
בשלוש השנים האחרונות מלמד פנטומימה ותיאטרון גוף בסטודיו למשחק ניסן נתיב ירושלים.

על המחזאי:
יצחק לאור הינו יליד ירושלים (1981) ובוגר הסטודיו של ניסן נתיב בירושלים (2007).
חבר באנסמבל התיאטרון הפיסי "הצגה יומית".
משחק מביים וכותב בתיאטרונים אינקובטור, פסיק, ואספקלריא.
כתב וביים את המופעים "נא לשבת" עם עמותת תנגיש, ו"חלום בהקיץ" עם עמותת שק"ל וסטודיו ניסן נתיב. מנחה ומשחק במופע הפלייבק "אור חוזר", מספר סיפורים, ומורה לתיאטרון.

" ["post_title"]=> string(19) "מחזה אימים" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(61) "%d7%9e%d7%97%d7%96%d7%94-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%9d" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 12:57:07" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 12:57:07" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=91" ["menu_order"]=> int(7) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } } [23072016]=> array(1) { [95]=> array(2) { [2000]=> object(WP_Post)#630 (24) { ["ID"]=> int(95) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 11:13:07" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 11:13:07" ["post_content"]=> string(177) "

ערב של קטעים קצרים, בכתיבה, בימוי, הפקה, הכל.... על ידי תלמידי הסטודיו התלאביבים והירושלמים כולם

" ["post_title"]=> string(34) "פגע וברח אלטרנתיבי" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(98) "%d7%a4%d7%92%d7%a2-%d7%95%d7%91%d7%a8%d7%97-%d7%90%d7%9c%d7%98%d7%a8%d7%a0%d7%aa%d7%99%d7%91%d7%99" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:25:53" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:25:53" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=95" ["menu_order"]=> int(3) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [2200]=> object(WP_Post)#630 (24) { ["ID"]=> int(95) ["post_author"]=> string(1) "3" ["post_date"]=> string(19) "2016-07-06 11:13:07" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2016-07-06 11:13:07" ["post_content"]=> string(177) "

ערב של קטעים קצרים, בכתיבה, בימוי, הפקה, הכל.... על ידי תלמידי הסטודיו התלאביבים והירושלמים כולם

" ["post_title"]=> string(34) "פגע וברח אלטרנתיבי" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(98) "%d7%a4%d7%92%d7%a2-%d7%95%d7%91%d7%a8%d7%97-%d7%90%d7%9c%d7%98%d7%a8%d7%a0%d7%aa%d7%99%d7%91%d7%99" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2016-07-14 07:25:53" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2016-07-14 07:25:53" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(57) "http://end-game.anova-host.com/?post_type=event&p=95" ["menu_order"]=> int(3) ["post_type"]=> string(5) "event" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } } }